SOSW.ZP.271.4.2020

                                              

ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych na:

 

Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotła gazowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Mławie

 

Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  8:00– 15:00

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na: 

Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotła gazowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Mławie

 

I. Opis przedmiotu zamówień:

 

Zakres robót przy wykonywaniu instalacji obejmuje:

- prace rozbiórkowe: zdemontować istniejącą armaturę, urządzenia, przewody instalacji wodoc., cwu, c.o., podejścia gazu, instalacje techniczne i elektryczne związane z przedmiotowymi urządzeniami,

- wykonać nowe podejścia instalacji wodoc.+CWU, cyrk. Wraz z izolacjami oraz zamontować zbiornik CWU ze stali nierdzewnej wraz z niezbędną armaturą ładującą, odcinającą, regulującą, kontrolno – sterującą oraz zabezpieczającą, zgodnie z rys. 2, 3.

- wykonać instalacje C.O. w kotłowni wraz z izolacjami, podejście gazu oraz niezbędną armaturę odcinającą, regulacyjną, kontrolno – sterującą oraz zabezpieczającą, zgodnie z rys. 4, 5, 6, 7.

- wymiana urządzenia odcinającego odpływ gazu do kotłowni wraz z wymianą instalacji kontrolno – zabezpieczającej, zgodnie z rys. 6, 7.

- montaż 3 kotłów pracujących w systemie kaskadowym wraz z kolektorami, sprzęgłem hydraulicznym
i kolektorami strefowymi wyposażonymi w zestawy pompowe z podmieszaniem oddzielne dla każdej sekwencji wraz z niezbędną armaturą regulacyjną, kontrolno – sterującą oraz zabezpieczającą, zgodnie
z rys. 4, 5.

- wykonać naprawę rozszczelnionego przewodu spalinowego umieszczonego w kanale komina do którego zostanie podłączony nowy kolektor spalin od kaskady kotłów.

- wymiana armatury zabezpieczająco – odcinającej w obrębie wodomierza głównego wraz z jej montażem oraz zaworu elektromagnetycznego pierwszeństwa, zgodnie z rys. 2, 3.

- montaż urządzeń, próby i rozruch technologiczny, przeprowadzić przez specjalistyczne firmy zgodnie
z wymogami zawartymi w instrukcjach i dokumentacjach techniczno – ruchowych urządzeń.

- zainstalować stacje zmiękczającą napełniającą instalacje c.o.

- wykonać zasilenia elektryczne do wszystkich zaprojektowanych urządzeń (pompy obiegowe, siłowniki zaworów trójdrogowych, kotły gazowe, gniazdo 230V 16A, zawór elektromagnetyczny odcinający wodę, zawór elektromagnetyczny odcinający gaz) od miejsca istniejącej rozdzielni w pom. kotłowni NN,

- wykonać instalacje teletechniczne sterujące do wszystkich wymaganych zaprojektowanych urządzeń wg DTR producentów,

- wykonać instalację uziemiającą urządzeń m.in. kotły, rurarz wg DTR producentów.

Dane szczegółowe w Projekcie  i opisie technicznym do projektu pn. „Przebudowa kotłowni gazowej wraz
z wymianą kotłów gazowych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. J. Korczaka
w Mławie” oraz Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

- Termin rozpoczęcia robót budowlanych ustala się na dzień podpisania umowy, a termin ich zakończenia 30.10.2020 r.;

- Opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączone do niego projekty i opis techniczny, kosztorys ofertowy
(w załącznikach do w/w zamówienia)

- Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.

- Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszego IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III.Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

IV. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani  Maria Magdalena Kozakiewicz

Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00

V. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 08.09.2020 r. do godz. 11.00. z dopiskiem: „Modernizacja kotłowni gazowej wraz z wymianą kotła gazowego w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Mławie”

2. Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 08.09.2020 r., o godz. 11.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

VI. Opis sposobu obliczania ceny:

1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia i stawkę VAT oraz okres gwarancji w miesiącach.

2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VII. Kryteria oceny ofert.

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  • cena ofertowa brutto - 70%  
  • okres gwarancji – 30%

 

Ocena punktowa za kryterium „cena ofertowa brutto”, dokonana zostanie zgodnie z formułą:

 

                                                               oferowana cena brutto min.

             wartość punktowa oferty =   =   --------------------------------------  x 70%

                                                                 oferowana cena brutto

 

 

W kryterium „cena ofertowa brutto” wykonawca maksymalnie otrzyma 70 punktów (1 pkt =1%)

 

Ocena punktowa za kryterium „ okres gwarancji” dotyczy okresu udzielenia gwarancji; punktacja przyznana zostanie zgodnie z formułą:

  • minimalny okres trwania gwarancji wynosi 4 lata;
  • za każdy rok okresu trwania gwarancji powyżej 4 lat przyznane zostaną następujące punkty:

- okres gwarancji równy 4 lata – 0 pkt

- okres gwarancji równy 5 lata – 10 pkt

- okres gwarancji równy 6 lat – 20 pkt

- okres gwarancji równy 7 lat i więcej – 30 pkt

 

W kryterium „okres gwarancji” wykonawca maksymalnie otrzyma 30 punktów  (1 pkt =1 %)

 

Zamówienie opisane powyżej zostanie udzielone wykonawcy, który zgromadzi najwyższą sumę punktów wg wymienionych kryteriów oceny ofert, tj. kryterium „cena ofertowa brutto”  oraz  kryterium „okres gwarancji”.

VIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym
i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.

1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

Załączniki do IWUZ:

  1. Formularz ofertowo – cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Projekt umowy
  4. Klauzula informacyjna
  5. Info_bioz
  6. Kosztorys ofertowy
  7. Rys. 1,
  8. Rys. 2,
  9.  Rys. 3,
  10. Rys. 4,
  11. Rys. 5,
  12. Rys. 6,
  13. Rys. 7  
  14. Opis techniczny i Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

 

 

ZATWIERDZAM

Dyrektora - mgr Maria Magdalena Kozakiewicz

dnia 28-08-2020 r.

Załączone pliki:
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:45:47
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:46:17
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:46:17
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:47:35
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Kamila Magierska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-08-28 14:51:06
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Kamila Magierska
    • Data dodania: 2020-09-08 14:27:09
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 225630]

przewiń do góry