ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.), na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  730 – 1530

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015,

II.       Opis przedmiotu zamówień

Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów  wg asortymentu podanego w formularzu ofertowo - cenowym

Termin wykonania zamówienia –  od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

 

Lp

Przedmiot zamówienia opis

1.

Baterie AA, alkaliczne

2.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) 100 kartek

3.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) min. 400 kartek różne kolory

4.

Blok milimetrowy A-4

5.

Blok techniczny A-3, biały

6.

Blok techniczny A-3, kolorowy

7.

Blok techniczny A-4, biały

8.

Blok techniczny A-4, kolorowy

9.

Blok w kratkę A-4, 100 str., wyrywane kartki.

10.

Blok w kratkę A-5, 100 str., wyrywane kartki.

11.

Blok w kratkę A-6, 100 str., wyrywane kartki.

12.

Bristol, biały A-1

13.

Bristol, kolor A-1

14.

Brulion A4 kratka 96 kart

15.

Brulion A5 96 kart. w kratkę

16.

Cienkopis z końcówką plastikową oprawioną w metalu, do pisania na różnego rodzaju papierze również faksowym i samokopiującym, z wentylowaną skuwką, tusz na bazie wody, mix kolorów

17.

Cyrkiel, metalowy, na ołówek.

18.

Długopis automatyczny (włączany na jednym ze szczytów, przycisk w kolorze czarnym) wykonany z tworzywa z plastikową skuwką pozwalającą na umocowanie długopisu na papierze, o metalowym końcu. Kolor tuszu czarny lub niebieski.

19.

Długopis typu jednorazowy, końcówka min 0,5mm, długość linii pisania min. 3000 m, posiadający zakończenie i skuwkę w kolorze tuszu.

20.

Długopis na sprężynce w przeźroczystej oprawie, samoprzylepna podkładka przyklejana do podłoża, wymienny wkład, możliwość obrotu długopisem,

21.

Długopis wymazywalny, automatyczny,  posiada wbudowaną gumkę, która umożliwia wymazanie napisanego tekstu, do 5 h, wymiany wkład, różne kolory

22.

Druki - Dowód wpłat KP

23.

Druki - Dowód Wpłaty KW

24.

Druki - Karty drogowe

25.

Druki - Karty urlopowe

26.

Druki - Kwitariusz przychodów

27.

Druki - Lista obecności

28.

Druki - Lista wynagrodzeń P-3

29.

Druki - Polecenie przelewu

30.

Druki - Polecenie wyjazdu służbowego

31.

Druki - Rachunki uproszczone

32.

Druki - Raport kasowy

33.

Druki - Świadectwo pracy

34.

Druki - Umowa o pracę

35.

Druki - Wniosek o urlop

36.

Druki - Książka kontowa

37.

Druki - Księga druków ścisłego zarachowania

38.

Druki - Rejestr korespondencji

39.

Dzienniki szkolne -………….

40.

Dziurkacz dziurkujący do 30 kartek, ze wskaźnikiem środka strony, ogranicznikiem formatu, antypoślizgową nakładką,

41.

Folia do laminowania A-4 antystatyczna 100 mic.

42.

Farby 10 kolorów, akwarele

43.

Farby 10 kolorów, plakatowe

44.

Flamastry, 12 kolorów

45.

Gumka dwuczęściowa, wykonana z tworzywa sztucznego, jedna część do ołówka i kredek ołówkowych, druga strona do atramentu, tuszu kreślarskiego i długopisu.

46.

Karteczki kolorowe (kostka biurowa) nieklejone

47.

Klej biurowy w sztyfcie, nietoksyczny, nie brudzący, zmywalny. Idealny do klejenia papieru i fotografii. Zawartość min. 20 g kleju.

48.

Klej do drewna, kartonu, papieru, tkanin; 45 g

49.

Koperta B-4 biała

50.

Koperta B-5 biała

51.

Koperta C-6 biała

52.

Koperta na płyty CD, DVD, papierowe, miękkie, z okienkiem, białe.

53.

Korektor - Szybkoschnący, z metalową końcówką o średnicy 1 mm. Skuwka z klipem. Precyzyjne koryguje pismo ręczne i maszynowe. Nie wymaga stosowania rozcieńczalnika. Nie zawiera szkodliwych substancji. Końcówka ze stali nierdzewnej i kulka z węglika wolfra

54.

Korektor w taśmie

55.

Korektor w pędzelku

56.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,08 mm.

57.

Koszulka A-4 pionowa, otwierana od góry, gładka, przezroczysta o grubości 0,12 mm.

58.

Koszulka A-4 pionowa, transparentna, o grubości 0,08 mm.

59.

Koszulka A-4 z klapką

60.

Kreda do tablic, biała, paczka

61.

Kreda do tablic, kolorowa, okrągła średnica 9 mm, dł. 80 mm, opakowanie 12 sztuk

62.

Kredki 12 kolorów w ołówku.

63.

Kredki 12 kolorów świecowe

64.

Linijka 40cm, plastikowa.

65.

Maczałka, posiada gąbkę do nasączania wodą, mix kolorów

66.

Marker permanentny do opisywania płyt CD, DVD. Grubość pisania 0,75mm ( kolory czarny, czerwony, niebieski, zielony)

67.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 12 cm

68.

Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej z rączką plastikową, długość całkowita nożyczek min. 21cm

69.

Ofertówka na dokumenty A-4, przezroczysta z twardej folii PCV, zgrzewana w literę „L”

70.

Ołówek HB z gumką wykonany z żywicy syntetycznej o dużej elastyczności, z  trwałym, niełamliwym grafitem. 

71.

Papier A-4 samoprzylepny biały z nacięciem z tyłu, o wym. 210 mm x 297 mm

72.

Papier do faksu wym. 210 mm x 30mm

73.

Papier fotograficzny, Parametry Photo A-4 promo 40ks, wym. 29 x 1,4 x 22 cm, typ: Fotopapir, 40 szt.

74.

Papier wizytówkowy, A-4, elegancki papier z delikatnym tłoczeniem w różne wzory, Dostępny w kolorze białym i kremowym, Przeznaczony do drukarek laserowych i atramentowych, Gramatura 246 g/m2

75.

Papier ksero A-3 o gramaturze 80 g/m2

76.

Papier ksero A-4 o gramaturze 80 g/m2

77.

Papier giloszowy do suplementów (m. in. świadectw szkolnych), zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji

78.

Papier ksero kolor (mix kolorów w tym pastele) A-4 o gramaturze 80 g/m²

79.

Papier, szary

80.

Pinezki do tablic korkowych

81.

Pinezki kolorowe

82.

Pisak do białych tablic

83.

Płyty CD z kopertą, 700 MB.

84.

Płyty DVD z kopertą, 4,7GB.

85.

Poduszka do tuszu, zbudowana z trwałego tworzywa, nienasączona tuszem lub nasączona, wymiary 15x9,6 cm,  różne kolory tuszu i poduszki

86.

Pojemnik na biurko, organizer długopisów, metalowy z 3 przegrodami, różne kolory

87.

Przekładki do segregatora, kartonowe, długość zabezpiecza dodatkowe miejsce na opisy, przeznaczone do segregowania dokumentów, mix kolorów

88.

Przekładki wykonane z ekologicznego polipropylenu o grubości 120 mm; pakowane jednostkowo w folię ochronną; format: A4; wym. 230 x 297 mm

89.

Rejestr wydanych legitymacji szkolnych w formie księgi w twardej oprawie

90.

Rejestr wydanych zaświadczeń w formie księgi w twardej oprawie

91.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 20mm x 50mm

92.

Samoprzylepne zakładki indeksujące w zestawie (min. cztery kolory) wym. 25mm x 76mm

93.

Segregator  - Akta osobowe – format A-4, dwu ringowy, posiadający wewnątrz zakładki ABC do segregacji dokumentów.

94.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 40 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

95.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 50 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

96.

Segregator biurowy format A-4, dwu ringowy, posiadający dwustronną wymienną etykietę, na dolnych krawędziach metalowe okucia, szerokość grzbietu 70 mm, na grzbiecie otwór na palec wzmocniony metalowym okuciem, mechanizm dźwigowy z dociskiem – różne kolory

97.

Skoroszyt papierowy A-4

98.

Skoroszyt plastikowy sztywny wpinany do segregatora A-4

99.

Skorowidz szyty, twarda oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–4/96 kartek

100.

Skorowidz, miękka oprawa, kartki w kratkę z indeksem alfabetycznym, A–5/96 kartek

101.

Spinacz okrągły małe, kolorowe

102.

Spinacz okrągły R 28

103.

Spinacz plikowy R 50 (długi)

104.

Spinacze 26mm metalowe w pudełku magnetycznym

105.

Szpilki

106.

Szuflada na biurko do dokumentów o rozmiarze A4, wykonana z trwałego polistyrenu, kompatybilna – możliwość łączenia szufladek w pionie oraz kaskadowo, przeźroczysta, różne kolory

107.

Taśma dwustronna 50mm x 10m

108.

Taśma pakowa przeźroczysta (50mm)

109.

Taśma samoprzylepna bezbarwna (19mm x 30-33m)

110.

Teczka aktówka z 12 przegródkami przeźroczystymi, wykonana z tworzywa sztucznego, usztywniona, zamykana na dwie gumki na dwóch rogach, różne kolory

111.

Teczka lakierowana, A-4, z gumką pionową, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego kartonu, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów, mix kolorów

112.

Teczka wiązana biała-karton, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

113.

Teczka z gumką, biała, A-4, wewnątrz 3 zakładki chroniące przed wypadaniem dokumentów.

114.

Teczka z gumką, kolorowa, A-4, szerokość grzbietu 5 cm, powleczona folią, różne kolory

115.

Teczka z klipem A4 pojedyncza (deska), sztywna podkładka do pisania, wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do utrzymywania kartek papieru nieruchomo na klipie, mix kolorów

116.

Teczka wykonana ze sztywnego kartonu pokrytej folią, posiada rączkę i zamek, szerokość powyżej 4 cm, różne kolory

117.

Temperówka metalowa z dwoma ostrzami

118.

Temperówka w kształcie klina, wykonana ze stopu magnezu, jednootworowa

119.

Tusz czerwony do poduszek lub/i stempli samokopiujących

120.

Wkłady do długopisów typu zenit

121.

Wkłady do długopisów typu żelowy

122.

Zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru szerokość linii od 2 do 5 mm. (różne kolory)

123.

Zeszyt 60 kart. W kratkę, A 5

124.

Zeszyt 80 kart. w kratkę A4

125.

Zeszyt 80 kart. w kratkę, A5

126.

Zeszyt w kratkę, A-5, twarda oprawa, 96 str.

127.

Zszywacz – metalowy mechanizm, na zszywki 24/6

128.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, cynkowane

129.

Zszywki biurowe  (1000 szt./op.) 24/6, galwanizowane

130.

Zszywki do 100 kartek (1000 szt.)

Lp

Przedmiot zamówienia opis tusze i tonery:

1

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -oryginał

2

Tonery do drukarki laserowej Samsung ML-1660 -zamiennik

3

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 – oryginał

4

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET P1005 - zamiennik

5

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - oryginał

6

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET 1020 - zamiennik

7

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - oryginał

8

Tonery do drukarki laserowej HP LASER JET PRO CM1415 fn. - zamiennik

9

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 - oryginał

10

Tonery do drukarki laserowej CANON iR 1610 -  zamiennik

11

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - oryginał

12

Tonery do drukarki laserowej CANON 2520 - zamiennik

13

Tusz do drukarek CANON MP 550 - oryginał

14

Tusz do drukarek CANON MP 550 - zamiennik

15

Tusz do drukarek CANON MG 5150 – oryginał

16

Tusz do drukarek CANON MG 5150 - zamiennik

17

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - oryginał

18

Tusz do drukarek HP OFFICE JET G55 - zamiennik

19

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150- oryginał

20

Tusz do drukarek CANON PRIXMA MG 5150 zamiennik

21

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - oryginał

22

Tusz do drukarek  CANON IP1900 - zamiennik

25

Tusz do drukarek HP 4180 - oryginał

26

Tusz do drukarek HP 4180 - zamiennik

29

Tusz do drukarek HP 2280 - oryginał

30

Tusz do drukarek HP 2280 - zamiennik

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

fax 023 654 34 11, mail osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

 

VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do godz. 10.30 
z
dopiskiem Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na 2015 rok„

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014 r., o godz. 11.00
 w swojej siedzibie
(adres jak wyżej)

3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.    Otwarcie ofert jest jawne.

 

VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX.     Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

XX.     Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

 

 

Załączniki do IWUZ

1.      Formularz ofertowo – cenowy

2.      Oświadczenie

3.      Projekt umowy

ZATWIERDZAM:

Anna Katarzyna Drozdowska

Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego

w Mławie

20.11.2014 r. 

             (data i podpis)


 

Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ

Pieczęć  adresowa Wykonawcy

 

FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY

1.      Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na:

zakup i dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów na rok 2015:

Lp

Przedmiot zamówienia opis

j.m.

Cena netto

Cena Brutto

 

 

1.

Baterie AA, alkaliczne

 

 

 

 

 

2.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) 100 kartek

 

 

 

 

 

3.

Bloczki samoprzylepne (76mm x 76mm) min. 400 kartek różne kolory

 

 

 

 

 

4.

Blok milimetrowy A-4

 

 

 

 

 

5.

Blok techniczny A-3, biały

 

 

 

 

 

6.

Blok techniczny A-3, kolorowy

 

 

 

 

 

7.

Blok techniczny A-4, biały

 

 

 

 

 

8.

Blok techniczny A-4, kolorowy

 

 

 

 

 

9.

Blok w kratkę A-4, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

10.

Blok w kratkę A-5, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

11.

Blok w kratkę A-6, 100 str., wyrywane kartki.

 

 

 

 

 

12.

Bristol, biały A-1

 

 

drukuj drukuj
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 14:08:16
  • Liczba odsłon: 164
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 225422]

przewiń do góry