ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.), na:

zakup i dostawę  środków czystości i narzędzi do sprzątania na rok 2015,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  730 – 1530

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

 

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

zakup i dostawę  środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 rok.

 

II.       Opis przedmiotu zamówień:

Zakup i dostawa  środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 r. wg asortymentu podanego poniżej:

GRUPA 1

Lp

Asortyment

1

Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych i porcelitowych, powinno zapewniać dobre właściwości myjące zapobiegające powstawaniu osadów, opak. 500 ml.

2

Mydło w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących), opak.  0,3 l

3

Mydło w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących),, opak. 5 litrów

4

Odświeżacz powietrza łazienkowy typu spray, długotrwały, świeży zapach,  opak.300ml.

5

Płyn do czyszczenia mebli w spray'u, antystatyczny, nabłyszcza, zapobiega osadzaniu kurzu, opak.250ml.

6

Płyn do mycia i odkażania sanitariatów, w skład powinny wchodzić substancje bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze, opak. 1,25 L.

7

Płyn do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 0,5 l

8

Płyn do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 5 litr.

9

Płyn do płukania tkanin, różne zapachy, nadaje tkaninom miękkość, antystatyczny, opak. 2 litr

10

Płyn uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy,  opak. 1 l

11

Płyn uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy,  opak. 5 l

12

Proszek (granulat) do udrażniania rur kanalizacyjnych, wydajny, efektywny, szybki efekt działania, opak. 1 kg.

13

Proszek skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5 kg, do białego. 

14

Proszek skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5 kg, do koloru.

15

Samopołyskowa emulsja wodna pasta do pielęgnacji podłóg z tworzyw sztucznych typu ARA lub równoważna, poj. 480 g

16

Środek wybielający, opakowanie z nakrętką, wykonane z plastiku, poj. 0,5 litra

17

Żel do mycia urządzeń sanitarnych, usuwa kamień i rdzę,  opak. 450 ml (+/- 50ml)

GRUPA 2

Lp

Asortyment

1

Odkamieniacz do czajników elektrycznych w tabletkach

2

Odplamiacz do dywanów, usuwa zanieczyszczenia i plamy z różnych rodzajów dywanów, poj. 750 ml

3

Płyn do czyszczenia piekarników i blach w sprayu, usuwa silne zabrudzenia typu przypalony i zaschnięty tłuszcz poj. 400 ml

4

Płyn do mycia szyb z dozownikiem opak. 0,75 litra

5

Płyn do mycia szyb zapas opak. 0,75 litra

6

Środek do toalet odświeża i czyści toaletę, usuwa kamień, zawiera środki powierzchniowo aktywne i zapachowe, spełnia funkcję silnego detergentu, przylega do powierzchni toalety nawet po spłukaniu wody. min. 750 ml

GRUPA 3

Lp

Asortyment

1

Papier toaletowy szary gofrowany wykonany z makulatury jednowarstwowy w dużych rolkach śr. 18- 19cm. dł. ok.140m typu SERWUS lub równoważny

2

Papier toaletowy w rolkach, biały, dwuwarstwowy.

3

Ręcznik papierowy "kuchenny" w rolce biały bez nadruku, celulozowy, miękki, jednowarstwowy, z perforacją dzielenia.

4

Ręcznik papierowy gofrowany szary lub zielony w dużej rolce, odwijanie papieru z zewnątrz rolki

5

Rękawice gumowe gospodarcze, różne rozmiary

6

Rękawiczki jednorazowe opak. 100 szt.

7

Ściereczki z mikrofibry opakowanie 5 szt.

8

Ścierki do podłogi.

9

Torebki, przeźroczyste, wymiar 22x35 cm

10

Worki foliowe na śmieci, 35  litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt

11

Worki foliowe na śmieci, 60 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt

12

Worki foliowe na śmieci, 120 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 20 szt

13

Gąbki kąpielowe

14

Zmywak do naczyń gąbka 10-elementowy

GRUPA 4

Lp

Asortyment

1

Zapas  Mop sznurkowy 280 gram, bawełniany z gwintem, cięty

2

Zapas  Mop sznurkowy 400 gram, bawełniany z gwintem, cięty

3

Zapas  Mop paskowy długi, cięty

4

Kije do MOP-a sznurkowego, wkręcane, wykonane z aluminium powlekane tworzywem.

5

Zapas Mop paskowy długi z gwintem, wykonane z aluminium powlekane tworzywem.

6

Mop płaski (nakładka) + kij (drążek), ze specjalnym przyciskiem ułatwiającym złożenie mopa.

7

Miska z tworzywa sztucznego, poj. Pow. 5 l

8

Wiadro + wyciskacz do mopa płaskiego, poj. 13 l, z nakładką umożliwiającą wyciskanie mopa bez potrzeby zdejmowania wkładu, specjalnie wyprofilowane sito.

9

Wiadro + wyciskacz do mopa sznurkowego, poj. 13 l, wykonane z trwałego, mocnego tworzywa, elastyczne sito, chwytające mopa od samej nasady.

GRUPA 5

Lp

Asortyment

1

Szczotka drewniana, wkręcana, dł. ok. 35 cm

2

Kije do szczotek drewniane, wkręcane.

3

Szczotka zmiotka z szufelką plastikową, z gumowym nasadką na końcu szufelki.

4

Szczotka do WC z pojemnikiem, wykonana z trwałego, mocnego tworzywa, włosie wzmocnione i nie rysujące delikatnych powierzchni.

GRUPA 6

Lp

Asortyment

1

Dozownik do mydła min. 400 ml

2

Pojemnik do papieru zielonego gofrowanego składanego w "Z"  op = 4000 szt

3

Ręcznik papierowy  zielony gofrowany jednowarstwowy składanka "Z"  op = 4000 szt

GRUPA 7

Lp

Asortyment

1

Kosz na śmieci/odpadki  otwierany przyciskiem pedałowym, pojemność min. 25 l

2

Kosz na śmieci/odpadki  otwierany uchylnie z tworzywa sztucznego, pojemność min. 25 l

 

Termin wykonania zamówienia –  od dnia 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

Fax: 023 654 34 11, mail: osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 05.12.2014 r. do godz. 9.40 z dopiskiem „Dostawa środków czystości i narzędzi do sprzątania na 2015 r. Nr….. (nr grupy na jaką jest składana oferta)”

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 05.12.2014 r., o godz. 10.00 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.    Otwarcie ofert jest jawne.

VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX.    Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

X.        Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

 

 

Załączniki do IWUZ

1.         Formularz ofertowo – cenowy

2.         Oświadczenie

3.         Projekt umowy

 

 

 

ZATWIERDZAM: 

 

Anna Katarzyna Drozdowska

Dyrektor Specjalnego-Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Mławie

20.11.2014 r.

             (data i podpis)


 

Załącznik Nr 1 do zm. IWUZ

Pieczęć  adresowa Wykonawcy

 

FORMULARZ CENOWO-OFERTOWY

1.      Oferujemy przedmiot zamówienia zgodnie z zaproszeniem na :

zakup - dostawę  środków czystości i narzędzi do sprzątania, wg poniższej tabeli:

GRUPA 1

 

Lp

Asortyment

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

1

Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych i porcelitowych, powinno zapewniać dobre właściwości myjące zapobiegające powstawaniu osadów, opak. 500 ml.

 

 

 

2

Mydło w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących), opak.  0,3 l

 

 

 

3

Mydło w płynie oznakowane (o dobrych właściwościach myjących),, opak. 5 litrów

 

 

 

4

Odświeżacz powietrza łazienkowy typu spray, długotrwały, świeży zapach,  opak.300ml.

 

 

 

5

Płyn do czyszczenia mebli w spray'u, antystatyczny, nabłyszcza, zapobiega osadzaniu kurzu, opak.250ml.

 

 

 

6

Płyn do mycia i odkażania sanitariatów, w skład powinny wchodzić substancje bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze, opak. 1,25 L.

 

 

 

7

Płyn do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 0,5 l

 

 

 

8

Płyn do mycia naczyń zawierający substancje całkowicie biodegradowalne, substancje odtłuszczające, zapachowe, nie powinien zostawiać zacieków, opak. 5 litr.

 

 

 

9

Płyn do płukania tkanin, różne zapachy, nadaje tkaninom miękkość, antystatyczny, opak. 2 litr

 

 

 

10

Płyn uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy,  opak. 1 l

 

 

 

11

Płyn uniwersalny do zmywania podłóg (zmywacz do paneli podłogowych, parkietu), trwały zapach, łatwo i dokładnie usuwa zabrudzenia, różne zapachy,  opak. 5 l

 

 

 

12

Proszek (granulat) do udrażniania rur kanalizacyjnych, wydajny, efektywny, szybki efekt działania, opak. 1 kg.

 

 

 

13

Proszek skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5 kg, do białego. 

 

 

 

14

Proszek skoncentrowany do prania w pralce automatycznej, nadaje tkaninom świeży i długotrwały zapach, opak. 5 kg, do koloru.

 

 

 

15

Samopołyskowa emulsja wodna pasta do pielęgnacji podłóg z tworzyw sztucznych typu ARA lub równoważna, poj. 480 g

 

 

 

16

Środek wybielający, opakowanie z nakrętką, wykonane z plastiku, poj. 0,5 litra

 

 

 

17

Żel do mycia urządzeń sanitarnych, usuwa kamień i rdzę,  opak. 450 ml (+/- 50ml)

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

GRUPA 2

 

Lp

Asortyment

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

1

Odkamieniacz do czajników elektrycznych w tabletkach

 

 

 

2

Odplamiacz do dywanów, usuwa zanieczyszczenia i plamy z różnych rodzajów dywanów, poj. 750 ml

 

 

 

3

Płyn do czyszczenia piekarników i blach w sprayu, usuwa silne zabrudzenia typu przypalony i zaschnięty tłuszcz poj. 400 ml

 

 

 

4

Płyn do mycia szyb z dozownikiem opak. 0,75 litra

 

 

 

5

Płyn do mycia szyb zapas opak. 0,75 litra

 

 

 

6

Środek do toalet odświeża i czyści toaletę, usuwa kamień, zawiera środki powierzchniowo aktywne i zapachowe, spełnia funkcję silnego detergentu, przylega do powierzchni toalety nawet po spłukaniu wody. min. 750 ml

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

GRUPA 3

 

Lp

Asortyment

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

1

Papier toaletowy szary gofrowany wykonany z makulatury jednowarstwowy w dużych rolkach śr. 18- 19cm. dł. ok.140m typu SERWUS lub równoważny

 

 

 

2

Papier toaletowy w rolkach, biały, dwuwarstwowy.

 

 

 

3

Ręcznik papierowy "kuchenny" w rolce biały bez nadruku, celulozowy, miękki, jednowarstwowy, z perforacją dzielenia.

 

 

 

4

Ręcznik papierowy gofrowany szary lub zielony w dużej rolce, odwijanie papieru z zewnątrz rolki

 

 

 

5

Rękawice gumowe gospodarcze, różne rozmiary

 

 

 

6

Rękawiczki jednorazowe opak. 100 szt.

 

 

 

7

Ściereczki z mikrofibry opakowanie 5 szt.

 

 

 

8

Ścierki do podłogi.

 

 

 

9

Torebki, przeźroczyste, wymiar 22x35 cm

 

 

 

10

Worki foliowe na śmieci, 35  litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt

 

 

 

11

Worki foliowe na śmieci, 60 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 50 szt

 

 

 

12

Worki foliowe na śmieci, 120 litrów, w opakowaniu nie mniej niż 20 szt

 

 

 

13

Gąbki kąpielowe

 

 

 

14

Zmywak do naczyń gąbka 10-elementowy

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

GRUPA 4

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

Lp

Asortyment

 

 

 

1

Zapas  Mop sznurkowy 280 gram, bawełniany z gwintem, cięty

 

 

 

2

Zapas  Mop sznurkowy 400 gram, bawełniany z gwintem, cięty

 

 

 

3

Zapas  Mop paskowy długi, cięty

 

 

 

4

Kije do MOP-a sznurkowego, wkręcane, wykonane z aluminium powlekane tworzywem.

 

 

 

5

Zapas Mop paskowy długi z gwintem, wykonane z aluminium powlekane tworzywem.

 

 

 

6

Mop płaski (nakładka) + kij (drążek), ze specjalnym przyciskiem ułatwiającym złożenie mopa.

 

 

 

7

Miska z tworzywa sztucznego, poj. Pow. 5 l

 

 

 

8

Wiadro + wyciskacz do mopa płaskiego, poj. 13 l, z nakładką umożliwiającą wyciskanie mopa bez potrzeby zdejmowania wkładu, specjalnie wyprofilowane sito.

 

 

 

9

Wiadro + wyciskacz do mopa sznurkowego, poj. 13 l, wykonane z trwałego, mocnego tworzywa, elastyczne sito, chwytające mopa od samej nasady.

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

 

GRUPA 5

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

Lp

Asortyment

 

 

 

1

Szczotka drewniana, wkręcana, dł. ok. 35 cm

 

 

 

2

Kije do szczotek drewniane, wkręcane.

 

 

 

3

Szczotka zmiotka z szufelką plastikową, z gumowym nasadką na końcu szufelki.

 

 

 

4

Szczotka do WC z pojemnikiem, wykonana z trwałego, mocnego tworzywa, włosie wzmocnione i nie rysujące delikatnych powierzchni.

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

GRUPA 6

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

Lp

Asortyment

 

 

 

1

Dozownik do mydła min. 400 ml

 

 

 

2

Pojemnik do papieru zielonego gofrowanego składanego w "Z"  op = 4000 szt

 

 

 

3

Ręcznik papierowy  zielony gofrowany jednowarstwowy składanka "Z"  op = 4000 szt

 

 

 

RAZEM w zł

 

 

GRUPA 7

jm

Cena jednostkowa netto

Cena jednostkowa brutto

Lp

Asortyment

 

 

 

1

Kosz na śmieci/odpadki  otwierany przyciskiem pedałowym, pojemność min. 25 l

 

 

 

2

Kosz na śmieci/odpadki  otwierany uchylnie z tworzywa sztucznego, pojemność min. 25 l

 

 

 

RAZEM w zł

 

 



OGÓŁEM WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:

za cenę netto:…............................................................................................................ złotych,

        słownie:................................................................................................................... złotych

        w tym stawka należnego podatku VAT .............. % ………………...…………... złotych

za cenę brutto :..............................................................................................................złotych,

   słownie:.................................................................................................................. złotych

2. Przedmiot zamówienia wykonamy po podpisaniu umowy, w terminie określonym w umowie.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

 

…......................…...................                                                         …………………………………

(miejscowość i data)                                                                         (pieczęć i podpis Wykonawcy)



Załącznik Nr 2 do IWUZ

 

OŚWIADCZENIE

Imiona                  ...............................................................................................................................

Nazwisko              ...............................................................................................................................

Nazwa Firmy       ...............................................................................................................................

                               ...............................................................................................................................

Adres                     ...............................................................................................................................

 

Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):

1.       posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.       posiada wiedzę i doświadczenie,

3.       dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

4.       znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

a także:

Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;

Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;

Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:

 

..................................................................

(data i podpis osoby uprawnionej

do reprezentacji Wykonawcy


  Załącznik nr 3 do IWUZ

     


   PROJEKT UMOWY

UMOWA NR ………………

W dniu ……………………….. roku pomiędzy Specjalnym  Ośrodkiem Szkolno - Wychowawczym w Mławie reprezentowanym przez: Annę Katarzynę Drozdowską – Dyrektor Ośrodka na zakup i dostawę  środków czystości.

zwanym w dalszej części umowy Odbiorcą,

a firmą                

………………………………….

………………………………….

zwaną w dalszej części umowy Dostawcą,

w wyniku rozstrzygniętego zapytania ofertowego prowadzonego w oparciu o art. 4 pkt.8  Prawo zamówień publicznych

została zawarta umowa następującej treści:

§ 1

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa (tj. sprzedaż i dostarczenie) przez Dostawcę Odbiorcy  środków czystości i narzędzi do sprzątania, według asortymentu i ilości wyspecyfikowanych w Załącznikach do Umowy, z zastrzeżeniem ust. 2. na łączną kwotę 5 000,00 zł brutto.

2. Odbiorca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych pozycji asortymentu wyszczególnionego w Załącznikach do Umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb.

§ 2

Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku.

§ 3

1.    Odbiorca może ograniczyć całkowitą wartość zamówień określoną w ust. 1 do kwoty posiadanych środków finansowych lub rzeczywistych potrzeb, bez prawa Dostawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych.

§ 4

1. Rozliczenie dostaw będących przedmiotem umowy następować będzie w oparciu o ceny jednostkowe, przedstawione przez Dostawcę w ofercie przetargowej i zestawione w Załączniku do Umowy.

2. Podane przez Dostawcę w ofercie i zestawione w Załączniku do Umowy – formularz cenowo – ofertowy - ceny jednostkowe będą stałe w okresie obowiązywania umowy i będą zawierały wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w tym koszty dostarczenia towaru do magazynu Odbiorcy.

§ 5

1. Dostawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy towaru na podstawie składanych przez Odbiorcę telefonicznych i pisemnych zamówień określających ilość i asortyment nabywanych artykułów.

2. Strony ustalają, że miejscem dostarczenia i przekazania artykułów przez Dostawcę będzie siedziba Odbiorcy mieszcząca się w Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Mławie ul. Słowackiego 16.

3. W ramach umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczania nabywanego przez Odbiorcę towaru do siedziby o której mowa w ust. 2, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00, w uzgodnionym terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od daty otrzymania zamówienia złożonego przez Odbiorcę.

§ 6

1. Odbiorca zobowiązuje się do oceny przedmiotu dostawy, w sposób zwyczajowo przyjęty, w ciągu 3 dni od daty jego przyjęcia.

2. Reklamacje Odbiorcy dotyczące braków ilościowych lub jakościowych towarów, Dostawca zobowiązuje się rozpatrzyć w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez Odbiorcę. Niedotrzymanie tego terminu jest jednoznaczne z uznaniem reklamacji.

3. Dostawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub uzupełnienia braków ilościowych
w terminie 3 dni kalendarzowych od daty uznania reklamacji.

4. Koszty związane z wymianą wadliwego towaru ponosi Dostawca.

§ 7

1. Odbiorca dokona zapłaty, w terminie 14 dni od daty przedłożenia przez Dostawcę faktury za dostarczony towar lub w miarę posiadanych środków.

2. Warunkiem wystawienia przez Dostawcę faktury jest potwierdzenie i przyjęcie przez Odbiorcę ilości i asortymentu będącego przedmiotem dostawy.

3. Zapłata, o której mowa w ust. 1 nastąpi na konto Dostawcy.

§ 8

1. W przypadku niedotrzymania przez Dostawcę terminu dostarczenia towaru, o którym mowa w § 5 ust. 3 lub, w przypadku reklamacji, terminu, o którym mowa w § 6 ust. 3, Dostawca zapłaci Odbiorcy kary umowne w wysokości 0,3 % łącznej wartości przedmiotowego zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

§ 9

1. Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy bez wypowiedzenia, w przypadku, gdy Dostawca nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z umowy, a w szczególności gdy opóźnia się z dostarczeniem zamówionego towaru powyżej 5 dni, bądź dostarcza towar złej jakości.

2. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, Odbiorca wstrzymuje wszelkie płatności z tytułu umowy.

3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Dostawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

§ 10

1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Odbiorcy.

2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.

§ 11

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą załatwiane na drodze polubownej
 a w przypadku braku zgody rozstrzygał je będzie właściwy sąd powszechny.

 

§ 12

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, w tym dwa dla Odbiorcy.

 

 

 

 

................................................                                                                 ..........................................

       ODBIORCA                                                                                                    DOSTAWCA

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-20 13:52:40
  • Liczba odsłon: 160
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 225417]

przewiń do góry