ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.), na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych,

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Mławie

Adres do korespondencji: 06-500 Mława, ul. Słowackiego 16

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek  730 – 1530

Tel. 023 654  34 11    Faks  023  654 34 11

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

zakup - dostawę  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy i tonerów,

II.       Opis przedmiotu zamówień

Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów  wg asortymentu podanego w formularzu ofertowo - cenowym

Termin wykonania zamówienia –  od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

 

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

III.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)   Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej- oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę oraz pozostałe oświadczenia zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych

3)   Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.   Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

3.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV.    Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V.   Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Pani Anna Drozdowska

fax 023 654 34 11, mail osw_mlawa@op.pl

w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30

 

VI.  Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1.  Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Mławie ul. Słowackiego 16 w terminie do 16.12.2013 r. do godz. 09.00. z dopiskiem „Zakup i dostawa  materiałów biurowych i piśmienniczych oraz tuszy/tonerów na 2014 rok„

2.    Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 16.12.2013 r., o godz. 09.20 w swojej siedzibie (adres jak wyżej)

3.    Bezpośrednio przed otwarciem ofert cenowych Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

4.    Otwarcie ofert jest jawne.

 

VII.    Opis sposobu obliczania ceny:

1.  Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.

2.  Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.   Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

VIII.     Kryteria oceny ofert.

1.   Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA – 100 %

IX.     Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

XX.     Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.   O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.    Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.

3.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 3 do IWZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.

5.     Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Pzp poza art. 4 pkt 8.

 

 wszystkie załączniki wraz z IWUZ w pliku do pobrania: istotne_warunki_zamowienia_papiernicze_2014.doc

 

 

Załączniki do IWUZ

1.      Formularz ofertowo – cenowy

2.      Oświadczenie

3.      Wzór umowy

 

 

 

ZATWIERDZAM: Anna Katarzyna Drozdowska - Dyrektor SOSW
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamila Magierska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamila Magierska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-09 09:34:27
  • Liczba odsłon: 155
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 225422]

przewiń do góry